درمان جامع به PKD چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان جامع به PKD چیست

PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) یک اختلال ارثی، که به معنی فرزندان بیماران مبتلا به PKD 50 درصد شانس را به بیمار مبتلا به PKD است. پس از آن، بیماران در تعجبم که چه درمان جامع به PKD است.
چرا بیماران مبتلا به PKD یک درمان جامع را دوست دارید؟
تا به حال، هیچ راهی معتبر برای درمان PKD از ریشه که ما می توانیم ژن یک فرد را تغییر دهد. شایع راه برای درمان PKD است برای محدود کردن کیست و حذف چیزهای غم انگیز از بدن است.
در مرحله اولیه PKD، دکتر کیست را از بدن از طریق یک عمل را حذف کنید. اما می توان آن کیست از رشد دوباره جلوگیری نمی کند.
دیالیز تنها می تواند یک اثر کمی در درمان PKD را، از طریق آن می توانید کلیه برای از بین بردن سموم جایگزین. چه چیزی بیشتر، دیالیز منجر به پوست خارش، بیماری های قلبی، عملکرد کلیوی پایین تر و عوارض جانبی دیگر.
پیوند کلیه. این سخت است برای پیدا کردن یک کلیه سالم و مطابق به جای یکی از آسیب دیده است. علاوه بر، آن است که قبل از آن برای کلیه سالم به آلوده شود، و در نتیجه، وجود خواهد داشت کیست بی شماری در حال توسعه در کلیه.
درمان جامع به PKD چیست؟
بالا هفت درمان از جمله دهان پزشکی درمانی چینی، داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، پا حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، چرخه درمانی، انما درمان می توانید بیماران مبتلا به PKD در کنترل کیست، تمیز کردن مسائل ناخواسته و تعمیر عملکرد کلیه با کمتر کمک واکنش های جانبی. علاوه بر این، که درمان خواهد شد تصمیم به اصلاح این بیماران در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت در موارد فیزیکی بیماران است.
در عین حال، بیماران مبتلا به PKD بیمار مبتلا به عفونت خواهد شد به عنوان کیست پشت سر هم. به طوری که، مهم است که برای دکتر برای جلوگیری از عفونت.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان جامع به PKD، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: